Show more

I'm on board for Daemon x Machina tho.

But now I want virtual on to come back!

In other words: if you don't like soulsborne games that much this wont convince ya otherwise.

Granted I've only liked bloodborne and sekiro so take as ya will.

Code vein has a nice character creator that I wish was attached to a more fun game to play.

See: black desert online.

I know if I put Rune Factory 4 it'll dominate the poll, sooo:

If I wanna play a Harvest Moon-ass Harvest Moon, which one should it be? These are in my possession.

If Story of Seasons: Trio of Towns - comment why versus the others.

*FoMT is GBA copy - just couldn't put it there!

2ds xl up and go. Plus solved the cart door problem real elegant-like (I'm a nail biter).

Clarifications:

* I know of Stardew Valley and have played the heck outta it. This is an archaeology experiment to try an originator.

* There's so many arguments on which to play so that's why I need a hand

* I'm flying blind here. No knowledge or guides.

I know if I put Rune Factory 4 it'll dominate the poll, sooo:

If I wanna play a Harvest Moon-ass Harvest Moon, which one should it be? These are in my possession.

If Story of Seasons: Trio of Towns - comment why versus the others.

*FoMT is GBA copy - just couldn't put it there!

Screen protector is here and applied. Time for the (annual) refreshing of the 3ds hardware.

Yes, I'm that paranoid of losing my 4 swords anniversary edition game!

Holy shit it's tea and fuzzy slippers weather!

Tea! Tea! Tea!

The copy of harvest moon a wonderful life didnt work.

So can I say my other life is dead?

I tried to play Gex on 3DO on Friday, but the controller didn't work as if the universe was doing me a solid so I played Virtua Cop 2 instead.

List of 100 games every gaming Youtuber will throw on a list of best games ever because originality is a sin.

Anime "controversy", shitty fans and people 

Anime "controversy", shitty fans and people 

Brainfart, 💩 

Show more
Elekk: Mastodon for Gamers

Elekk is a Mastodon instance by gamers, for gamers. Games of any type are welcome here - computer, video, tabletop, etc. - as well as game development of any kind. GAMERGATE AND THE ALT-RIGHT ARE NOT WELCOME HERE. Elekk is not hosted in the EU and does not recognize the authority of the EU to govern the internet.